victoriachegardh

Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

En helt underbar och sorlig dag!

NU ÄR DET SOMMAR! vilket underbart väder det har varit idag.

Min man har hjälpt en vän att flytta medans jag och barnen har varit hemma och myst. Svärföräldrarna har även varit på besök, dom kom en god rabarberpaj och vaniljsås. Sen gick jag och barnen en sväng till ikea där vi tog oss en glass en massa onyttgheter idag men det är ju lördag.     


Igår blev jag kär i någon annan i Edward!! Min vän Ida har rekommenderat att titta på denna film TWILIGHT..och jag smälte med en gång. Ikväll ska vi nog titta

på andra delen NEW MOON. Måste bara lägga in en bild på honom

 

Har även hittat massa snyggt till huset då jag smått börjar inreda och byter ut.

Bla:

   

En poster till Tuvas rum och en ekorrekrok som ev ska i hallen då vi ska cole and Son tapet med tryck av träd så den passar nog utmärkt där.


Nu ska jag mysa och titta på film..


 
 
Ingen bild

Kristin

23 maj 2010 19:17

Så kul att du startat en blogg...roligt att läsa vad du har för dig på dagarna med familjen! Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

http://victoriachegardh.blogg.se/?tmp=01193110

I Fredags åkte vi till Falkenberg, impulsivt! Men trevligt har vi haft det, på fredagen tog vi det lungt åt lite gott och tittade på filmen 7miljonärer. Lördagen fortsatte lungt vi åkte och handla, tippde på V75 och drömde oss bort.. Kvällen fort...

Impulsivt igår bestämmde vi oss för att åka ner till Falkenberg, där Hasses föräldrar bor. Vi behöver slappa lite kände vi. Just nu ligger Melwin och sover så jag passar på att skriva lite här. Vill önska alla en trevlig HELG! Kram   ...


ÅÅ vad jag älskar den sidan, man kan få så mycket inspiration. Gå gärna in och titta på vårat hus som vi håller på total renoverar..   ...

Jaha då var det Fredag igen, fattar inte var veckorna tar vägen. Denna vecka har i för sig gått lite långsammare då det har varit rätt tråkigt väder igår var vi inne nästan hela dagen. Var en sväng på Ikea och åt lunch annars lek   hemma tills Hass...

Presentation


VICTORIA C HEGÅRDH

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Huset

Matlagning

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards